Alba Iulia
Administrator Cont Front Office
–
- Prezentarea şi vânzarea proactivă a produselor şi serviciilor băncii pentru clienţii existenți sau potențialilor clienți;
- Identificarea şi atragerea potențialilor clienți prin oferirea de consiliere și servicii conform standardelor de calitate ale băncii;
- Înregistrarea și efectuarea operațiunilor cu și fără numerar în sistemul informatic, atât în lei cât și în valută;
- Gestionarea şi procesarea instrumentelor de plată, a tranzacțiilor valutare și a ordinelor de plată în conformitate cu normele și procedurile băncii;
Alba Iulia
Responsabil Clientelă PF
–
- Promovarea vânzărilor active de produse și servicii ale băncii, dedicate segmentului de clienți persoane fizice;
- Menținerea şi dezvoltarea portofoliului de clienți, prin organizarea de prezentări atât la locul de muncă al clienților cât și în cadrul agenției;
- Găsirea soluțiilor financiare adecvate pentru clienții băncii;
- Întocmirea, analizarea şi gestionarea dosarelor de credit pentru clienții persoane fizice;
- Identificarea nevoilor clienţilor şi oportunităţilor de a vinde produsele şi serviciile băncii prin activitatea de vânzări încrucișate;
- Încheierea și gestionarea convențiilor de plată a salariilor pe carduri cu angajatorii solicitanți;
- Realizarea sarcinilor și obiectivelor în conformitate cu reglementările legale și interne;
Administrator Cont Front Office Supervizor
–
- Promovarea și vânzarea întregii game de produse destinate persoanelor fizice și juridice;
- Atragerea și păstrarea clienților prin oferirea de consiliere și servicii conform standardelor de calitate ale băncii;
- Verificarea și gestionarea cererilor de deschidere cont, înființarea/desființarea depozitelor, efectuarea operațiunilor de încasare, plată și transfer rapid de bani (Western Union);
- Supervizarea şi autorizarea operațiunilor introduse în aplicația informatică de către colegii din unitate;
- Verificarea zilnică a rapoartelor cu operațiunile efectuate în conturile interne și ale clientelei;
Responsabil Carduri cu atribuții IT&C
–
- Prezentarea produselor şi serviciilor băncii clienților sau potențialilor clienți;
- Încheierea convențiilor de plată a salariilor pe carduri cu angajatorii solicitanți;
- Administrarea rețelei locale de calculatoare şi asigurarea bunei funcţionări a echipamentelor IT&C, a aplicațiilor informatice, precum și a rețelei de acceptare a cardurilor (ATM, EFTPOS);
- Îndeplinirea instrucțiunilor primite de la direcția IT&C în cazul unei intervenții locale în vederea rezolvării unei disfuncționalități;
- Întocmirea și transmiterea de rapoarte periodice către departamentele de specialitate și către conducerea agenției;
- Administrarea şi alimentarea cu numerar a bancomatelor;
MKB Romexterra Bank
–
- Tehnici de vânzare;
- Western Union;
Alba iulia
Administrarea Afacerilor
–
Alba Iulia
Management
–
Licenţiat al Universităţii de Vest Timişoara, Facultatea de Ştiinţe Economice,
specializarea: Management;
Aiud
Informatică
–
Limba Străină
- Maghiară (limba maternă);
- Engleză (avansat);
Competenţe și abilități de comunicare
- Abilităţi bune de comunicare și de lucru în echipă; Acumulate și dezvoltate ca urmare a experienței avute în funcția de responsabil clientelă;
Competenţe dobândite la locul de muncă
- Prezentarea și promovarea produselor și serviciilor, dobândite și dezvoltate în urmaparticipării la cursul “Tehnici de vânzare”;
- Depanarea și configurarea echipamentelor IT&C;
Competenţe şi aptitudini organizatorice
- Aptitudini bune de planificare, dobândite prin experienţa profesională avută în domeniul bancar;
Competenţe informatice
- Cunoștințe aprofundate în utilizarea calculatorului și a pachetului Ms Office, dobândite în urma absolvirii liceului de informatică;
Permis de conducere
- Categoria B din anul 2003;
Hobby
- Călătoriile, IT&C, Fotbal;